Náš tým

Proč naše kancelář

Při poskytování služeb si zakládáme na individuálním a lidském přístupu. Každému klientovi přidělujeme advokáta dle příslušné specializace, který s ním nastaví pravidla další spolupráce a ujedná cenové podmínky. Chápeme, že právní problémy mohou být stresující a časově náročné, proto se soustředíme na rychlé a efektivní vyřešení jednotlivých případů.

Klademe důraz na poskytování kvalitního a srozumitelného právního poradenství. Naši právníci si dávají záležet na tom, aby naše rady byly jasné a přístupné. Neváhejte nás kontaktovat pro více informací nebo si rovnou domluvte schůzku. Po sdělení Vašeho požadavku Vám naše služby nezávazně naceníme. Těšíme se na spolupráci!

0 let
od založení firmy
0+
skončených případů
0+
stálých klientů
0%
úspěšnost zastupování
V roce 2019 byla zakladatelům kanceláře JUDr. Petru Ritterovi a JUDr. Zdeňku Šťastnému udělena cena Právník roku - Právnická síň slávy (za výjimečný celoživotní přínos českému právu)

Jak si mohu sjednat schůzku v advokátní kanceláři?

Pro kancelář v Praze telefonicky na tel. + 420 602 563 818 nebo emailem na ritter.m@ritter-stastny.cz

Pro kancelář v Olomouci telefonicky na tel. +420 585 229 223 nebo emailem na info@ritter-stastny.cz

Přes kontaktní formulář na našich webových stránkách. Více zde.

Jaké právní služby poskytujete?

Pomůžeme Vám téměř ve všech oblastech práva, seznam poskytovaných služeb naleznete zde.

Poskytujete služby i online?

Ano, online schůzku si lze domluvit předem s konkrétním advokátem.

Jaká je cena právních služeb?

Nejčastěji s klienty ujednáváme odměnu pomocí hodinové sazby v rozmezí 1.500 – 3.000 bez DPH / hod, a to v závislosti na složitosti případu. Více zde.

Jaká je provozní doba kanceláře?

Kancelář Olomouc Po – Čt 7:30 – 15:30, Pá 7:30 – 13:30

Kancelář Praha Po – Pá 9:00 – 17:00

Více zde.

Jak dlouho budu čekat na schůzku?

Schůzky běžně domlouváme v daném týdnu, kdy o schůzku žádáte. Online jsme schopni schůzky zajistit téměř obratem.